Când viața îți dă o pauză, e cazul să cauți rapid oferte vacanță!

A trecut un an de când Răducu, mezinul familiei, a poposit în brațele noastre. A fost un an greu, dar cumva ne-am descurcat. E drept că momentele de intimitate au devenit mai provocatoare și că liniștea a devenit un lux, însă iată că în sfârșit cineva s-a gândit și la binele familiei. Mama mea prin alianță, aka soacra, se hotărâse să petreacă vacanța cu cei mici, cât să ne mai facem și noi de cap. ”Când viața îți dă o pauză, e cazul să cauți rapid oferte vacanță!”, îmi spunea mereu soțul care abia aștepta să se reînfiripe între noi flacăra pasiunii de altădată.

Planificarea unei vacanțe minunate- Surpriza!

Până să aflu vestea că mama soțului va sta cu cei mici câteva zile, el își făcuse temeinic temele. Știa că am nevoie de o pauză, deja momentele de oboseală erau vizibile. Dormeam puțin și prost, eram mai mereu obosită, surmenată și nu mai aveam chef de nimic. Așa că de când a aflat vestea, s-a gândit să mă surprindă, ca pe vremuri, înainte de copii. Iar dacă până acum alegeam împreună destinația de vacanță, acum se gândise la ceva diferit.

De data asta, Radu venise la mine cu căciula celui mic, în care erau amestecate câteva bilețele:

– Hai, trage un bilet. Să vedem unde plecăm acum! Am pregătit pentru noi o mică vacanță!

Timid, am băgat mâna în mica căciuliță și am scos de acolo un bilet. Surpriza, nerăbdarea și curiozitate își făceau loc în inima mea, iar ochii îmi străluceau. Ce să fie, unde să fie? Desfac hârtia împăturită și citesc:

Felicitări! Ești fericita posesoare a unui soț minunat care ți-a dăruit o minunată vacanță în doi cu bilete de avion incluse și cazare hotel rezervată. Destinație-Mamaia!

– Hei, ce tare! Super idee ai avut cu asta! Abia aștept să mergem! Dar totuși, ce destinații mai aveai acolo? Mă roade curiozitatea.

– Erau mai multe pentru că mi-am petrecut dimineața căutând pe internet oferte vacanță. Am găsit site-ul az-turism.ro, unde sunt listate foarte multe destinații și locații în care puteam face rezervare. Am găsit cazare Brașov, cazare Herculane, chiar și cazare Sinaia. Pentru că în fiecare an alegem împreună destinația, am zis să ieșim din rutină anul acesta și să fac alegerea mai provocatoare.

– E o idee grozavă și mă bucur că am ales marea și nu muntele, pentru că e binevenită o plecare în aceste ultime zile de toamnă cu soare.

– Știi ce mi s-a părut foarte faină? Ideea că pe acest site îți poți lista proprietatea simplu și rapid, cu poze și vizibilitate. M-am gândit că nu ar fi rău să punem și noi casa de la Bran. Așa împușcăm doi iepuri dintr-un foc.

– Super! Până atunci, să pregătim vacanța.

De la o simplă ofertă la o vacanță completă!

Când eram mai tineri ne plăcea să  pregătim vacanțele în cele mai mici detalii. Ce oferte vacanță? Spontaneitate, frate! După 10 ani de căsnicie și doi copii, preferăm vacanțele ”la gata”, adică cele în care noi nu ne batem capul cu absolut nimic. Ne pasă însă de confort și de micile bucurii. Hamsii pe plaja cu usturoi și un pahar de bere ascus sub șezlong. Liniștea de dinainte muzicii de toate felurile. Mai puțini spărgători de semințe în extrasezon și mai mult zgomot de valuri sparte de țărm.Voiam așadar să găsim o ofertă care să ne mulțumească complet. De la A la Z. Și o găsisem, pe AZ-Turism.ro, un site care funcționează practic ca o platformă specializată, profesionistă, de găsire a celor mai bune oferte de vacanță, care include toate detaliile de planificare ale unei călătorii.

Aveam până și opțiuni legate de transport, iar îmbucurător era faptul că în curând avea să apară și serviciul rent-a-car. Acesta din urmă e avantajul suprem atunci când ai carnet și copii, deoarece transportul în vacanță se simplifică incredibil de mult. Oricum însă, pentru o escapadă romantică în doi, pentru noi chiar și biletele de avion găsite în timp record păreau un lux, pentru că ne-a luat foarte puțin timp să găsim prin intermediul platformei zborurile spre destinație, selectând pur și simplu data, ora, ziua și numărul de pasageri. Da, și destinația.

Destinația dorită în extrasezon- ofertele az-turism

În entuziasmul pregătirilor am apucat să ne întrebăm ce vom face noi, la mare, aproape de Crăciun.

– Ne relaxăm! Îmi spuse soțul, care firește era flămând deja de odihnă.

– Ne relaxam, însă la fel de bine am putea face asta și acasă. Aș vrea să ne organizăm puțin și să vedem dacă se poate face și altceva în această perioadă.

– Hai să vedem atunci! Înainte de orice, hai să îți arăt unde aș zice să alegem cazarea în stațiunea Mamaia. Am ales de pe AZ-Turism.ro o cameră cu pat matrimonial la Pensiunea H Briza. 20 de metri până la plajă și foarte aproape de cluburile cunoscute de pe litoral. Știi, o să ne simțim ca în studenție. În plus, pensiunea oferă facilități de relaxare, așa că după ce obosim bine, putem să zăbovim o clipă să ne tragem sufletul. Jucăm rummy, avem minibar, televiziune, totul pentru o escapadă perfectă.

Sursa foto: az-turism.ro

– Bine, dar de unde știm noi că totul va fi în regulă? Nu e ca și cum am mai fost acolo.

– Așa e, doar că AZ-Turism nu e ca alte platforme de gen. Aici sunt oferte vacanță verificate și există implementat un sistem de recenzii, cu notă. Uite aici, cât de multe persoane au apreciat acest hotel. Și acesta are rating bun, poate ar trebui să îl luăm în considerare la anul! E interesant aici că poți alege rapid ce vrei: city break, apartamente, pensiuni, hoteluri, last minute, agenții de turism și chiar oferte pentru Deltă!

– Nu îmi place Delta, deși se mănâncă cel mai bun borș de pește acolo, faptul că trăiesc atâtea insecte mă face să nu vreau acel loc.

Râde soțul, știe și el de fobia mea, probabil că de aceea printre bilețele nici nu menționase Delta.

– Hai să facem bagajele, îmi spune pe un ton protector, care mă făcu totuși să am încredere în alegerea lui.

Vacanța perfectă înseamnă să pleci cu spiritul liber și bagaje puține!

Am dat un sfat perfect mai sus, însă eu cu siguranță nu știu cum să fac asta. Am învățat acum când mi-am dat seama cam cât de multe lucruri inutile eram în stare să car după mine până acum. Lăsând la o parte hainele pentru copii, aparatul de aerosoli și alte chestii parentale, eu pur și simplu într-o vacanță în doi nu mai știam ce să iau la mine. Răspunsul a venit tot de la soț.

Strictul necesar, iubito, strictul necesar. Unde mergem acum vom avea acces la tot ceea ce ne trebuie și ne vom simți ca acasă. Pune la loc uscătorul de păr, ai la pensiune. Nu-ți lua haine de vară pentru că va fi frig în perioada aceasta a anului. Ce vrei să faci doar cu adidașii, tu știi ce cluburi faine sunt în Mamaia? Ia cu tine și tocurile alea cu care m-ai cucerit! Rucsacul îți va trebui ca să mergem să vedem răsăritul! Și poți lua și jacheta impermeabilă, e posibil să simți umiditatea de dimineață. Și mai lasă cremele de față și serul de nas, ai să faci aerosoli naturali acolo cât vrei tu! Carpe diem, iubito, carpe diem!

Nu am mai avut ce replică să îi dau pentru că de fapt avea dreptate. Când ești părinte parcă începi să te mulțumești cu mai puțin pentru tine. Sau ajungi să faci compromisuri. Era pentru prima oară când reușeam să stabilim o vacanță în care să contăm cu adevărat și în care să găsim totul aproape fără să mișcăm un deget. Am avut parcă un fel de ghid care ne-a arătat că se poate să găsim totul în același loc și că de fapt vacanța ar trebui să fie desfătare și nu o încercare.

Sursa foto: arhiva personală

O vacanță în condiții de siguranță

Vacanța a fost superbă, iar pensiunea s-a dovedit a ne primi cu brațele deschise. Ne-am bucurat de liniște și chiar am mâncat un borș de pește foarte bun în Portul Constanța. Ne-am gândit să dăm o fugă și acolo, Constanța e la o aruncătură de băț. Ba am fost și pe lângă lacul Siudghiol, pentru că stațiunea Mamaia se află pe fâșia de pământ ce separă Marea Neagră de acest lac. Am mers și în club, nu pe tocuri, pe alea le-am cărat degeaba. Noroc că-mi pusesem la mine niște botine care m-au salvat. Pe plajă, la plimbare, ne-am bucurat de puținele beach-baruri rămase din timpul sezonului. Ne-am încălzit cu cafea la ibric de la comercianții care s-au bucurat de oaspeți. Ne-am întors și am lăsat și noi review pe AZ-Turism, pentru că ne-au oferit prin platforma și facilitățile lor o vacanță de la A la Z, exact așa cum ne doream. Vom alege la fel și anul viitor, mai ales că atunci ne vom putea configura online asigurarea de călătorie tot pe AZ-Turism.

Firește, asta dacă nu mai apare un alt bebeluș. 🙂

Articol realizat pentru proba nr. 17 SuperBlog- Cum călătorești în România simplu și avantajos – tips & tricks. Sponsor Az-Turism.ro